Världens bästa Jimmy Lundqvist :love:

Tjena tjena! Jag vaknade väldigt tidigt idag! Ha... Inte kul, men pigg är man (y) .
Snart ska jag ta på mig kläderna och börja röra mig , vill ju inte komma försent :) det är ju torsdag idag , och imorgon är det fredag ( haha nehe ?! ) och då blir det RIX FM festval! Vilka kommer dit?! :D det är jag, Anna, Jimmyälskling och David som ska in dit av oss i berga som jag vet om säkert just nu iaf, sen kanske Pia , Frida, Sanna och många fler följer med :D haha men jag tänker inte ta med någon av dem i bilen hem sen förutom min baby eftersom jag ska sova hos honom på kvällen! ;) jag känner att jag inte har bloggat på länge... Eller har jag det? Hah nej det har jag inte. Men nu ska jag börja klä på mig kläder och fixa mig osv, eftersom jag vaknade så tidigt så har jag ju gott om tid o fixa mig! ;) haha.. PUSS
Tryck på bilderna för att göra dem större! ;)

jag älskar dig Jimmy!
KOLLA HUR MITT KNÄ SER UT!! Serri.. Tack Anna haha! Det gör skit ont, vi hade vattenkrig i skolan och det slutar såhär? Hur gick det till ? Jo Anna sprang in i mig ... Haha.. Stackars mig, nu är det fan synd om mig! :o
Men extremt mycket till min " sjukling " till pojkvän ;) massa pussar till er andra också såklart :) speciellt till mig brottsling som mamma xD hahaha KLANT!

Kommentarer
Postat av: Mami

Gullegris ;)



Oki oki..... OM det BARA är Anna o David så kan dom få åka med hem i bilen ;).



Vadå KLANTmamma???? Jag hade otur bara.... o nu e jag en brottsling :/ stackars Mami snyft



PUSS på sötaste <3

2010-05-20 @ 16:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0