2010 - 05 - 30 , 22.24

En mening,tre ord,tolv bokstäver,fyra vokaler,åtta konsonanter och en betydelse ... ? Vad är det ?
Vet att jag egentligen inte ska bry mig, men blir så jävla orolig så det finns inte ! Hur kan ni vara så GASH... Jag älskar er, fattar ni inte att jag blir orolig? Och så står ni där och säger ingenting... Fan jag lät ju som en jävla morsa, och inte säger ni ett skit till mig heller. Fyfan vad jag är irriterad.. Fan jag älskar dig bästavän, fatta det och GLÖMT INTE DET HELLER. Glöm inte att du är exakt ALLT för mig, och att jag alltid kommer finnas för dig. Jag älskar dig också " sexig singel " ( du vet vem du är ) men tycker inte om att du står och ler när jag är skit sur för att jag är orolig.. Det blev jag också irriterad på. Var inte så jäkla klantiga nästa gång, SNÄLLA ?!
Jag älskar er fast ni är dumma i huvudet någon gång ... :love:
Nu ska jag lägga mig och kolla på The Vampire Diaries eller hur fan det nu stavas. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0