Skolan's datasal! ;)

Yes, just nu sitter jag i skolan's datasal med Tim och Doni :). Dem håller på o kollar någonting på youtube, skit tråkiga och jag försöker skriva på min reportage, kommer fan inte på någnonting o skriva... Finns det någon gullig människa som kan hjälpa mig?!
Jag måste seriös klippa mig också, jag ser ut som fluffy i håret och det är inte snyggt :( plus att jag måste färga håret.. vad passar jag bäst i? Mörk eller blond?
Jag försökte hitta en bild på bilddagboken där jag hade satt ihop två bilder, en på när jag var blond och en när jag var brunett, men jag hittar den inte -.- får leta senare ikväll när jag kommer hem. jag kommer vara jätte dålig på att bloggen resten av dagen tyvärr, för direkt efter skolan åker jag till Täby med mamma till BUP för sista gången... Sen så ska jag in till stan för att träffa min barndomsvän, eller mja.. Sen 2:an, men vi har inte träffats på över 1 år så jag tycker det är dags att träffa honom nu! Men jag bloggar så fort jag kommer hem, åh justem efter jag har varit i stan så ska jag ut och vara med Christian, Adde, Patrik och Fish, kanske Anna.. Men Miccan kommer jag få träffa imorgon i skolan för hon orkar inte komma ut :( men men, jag skriver så FORT jag kommer hem! ;)
Nu måste jag fortsätta med mitt reportage för jag måste snart bli klar med det :) puss så länge!


Du må må dåligt inte varje val är lätt,
följd ditt inre så länge det e okej du kanske hamnar rätt.
Det e varken rätt eller fel.
Dem beteer sig som ett svin och du känner för att vända om,
smärtan krossar hjärtat du bestämmer dig för att lämna dem,
det e varken rätt eller fel!


Kommentarer
Postat av: Jimmy älskling <3

Jag tycker att du ska färga blont! Det kommer bli så snyggt på dig älskling! Och nu säger jag godnatt. Kan inte göra det via telefonen av en anledning. Jag älskar dig. Godnatt baby. Jag smsar så fort jag vaknar. Puss o kram



/din älskling

2010-05-24 @ 21:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0