Oooops ;ppPppPpPppPP

Idag har jag inte gjort ett skit förutom o vara hemma hos Frida sen varit ute och träffat några människor och färgat håret.. Inte precis den roligaste dagen kanske! Men kul har jag haft, speciellt när Frida färgade mitt hår, vi blev helt flum när väntetiden kom xD HAHAHHAH eller hur frida? ;)
Sen nu ikväll kanske jag ska ut, vet inte riktigt, annars blir det hem till Frida och se på film :) mysigt mysigt, sen ska jag kanske sova hos Frida OM JAG FÅR :( snälla mami och papi!!! :( :love: älskar er (a)
Hihi, nu sitter jag i min säng och väntar på att maten ska bli klar, är fett hungrig. Vi ska käka grillat kött! Fyfan vad gott. As länge sen jag åt det (: men puss och hejsålänge!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0