Natti natti, sleep tight.

Godnatt mina älskade bloggläsare!

Jag vill bara säga godnatt till bloggen och alla läsarna för nu ska jag hoppa i " pyjamasen " ( stavning ) och sova! Har tandborsten i munnen och nästan redo för sängen, ska bara byta kläder till natti pajsan! ;) vi hörs imorgon och håll tummarna att jag kommer ihåg o blogga imorgon på morgonen innan skolan! Får till och med skjuts till skolan, hur nice är inte det ?! Tack Christian!!!

Imorgon blir det nog inte till att göra så mycket, skolan sen gården (y) nog det vanliga ;) eller vad säger ni? Plus att jag är bjuden på en middag på gården för att jag har jobbat där en fredag. Perfekt! V.I.P you know ! Så är det att vara populär och ja.. BÄST helt enkelt! Men puss och kram på er små hjärtegull.

Jag längtar tills på onsdag :love: för då ska min baby sova hos mig :$ hihihi! Det är så kul när jag vet att ni inte vet vem det är. Fnula på det ni! Hihi , sweet dreams, vakna torrt och hörrni... Dröm nu inte FÖR mycket om mig! ;) Puss på kinden :*



Jag älskar dig babyboi ! Du är mitt allt :) Lever
för dig. Vi ses i sommar mitt hjärtegryn! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0