MUSE - SMBH

Tjabba Tjena Hallå!

Just nu sitter jag på gården och gör inte ett skit, väntar på att skum ska öppna sen vet jag inte, sen är jag säkert där ett tag sen drar jag väl hem, har ganska ont i huvudet och det är väl inte så mysigt kanske .. Men jaja, man får väl skylla sig själv när man sitter i solen utan o dricka vatten eller någnting. Så ja, jag får helt och hållet skylla mig själv!!

Fast nu har jag köpt en Blue Keld med Hallon & Jordgubbssmak ;). Första gången jag dricker just den, den var riktigt nice faktiskt :) ni borde köpa den om ni inte redan har det , dvs! Sitter även och lyssnar på en grymt skön låt, Alicia Keys - Try Sleeping With A Broken Heart. nej nu ska jag sluta skriva för nu blir det snart SKUM! TJIIIHOOOOO :D ha....! PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0