Jag vill också...

.... Vara i Dalarna :( jag kommer ju åka dit i sommar men jag vill vara där nu!! För verkligen ALLA , ALLA som jag brukar vara med på helgerna är där.. På klassresa -.- vafan , varför ska alla gå i samma klass för?! Saknar min bästavän, saknar det tre musketörerna och Fish.. :(.
Vad ska jag göra liksom? Det enda jag har gjort idag är o spelat med min lillebror, legat i sängen och suttit vid datorn.. Kul liksom? Nej inte det minsta.. Plus att det har spöregnat och åskat typ hela dagen, inte heller speciellt kul med tanke på att jag inte tycker om åska/blixt..
Men det " braiga " är att alla kommer hem imorgon :D haha då har jag några att leka med :D!!
Miss you people!! :)
Och tack Jonas gubben för kommentaren , haha. Men tycker fortfarande att ni är dåliga på att kommentera ! :( jag har ingen aning om vad vi ska äta heller, vet bara att jag är sjukt hungrig. 
Nu tänkte jag ... Prata med mamma, är inte speciellt glad ;) och jag tror du vet vem du är som har gjort mig irriterad jävla CP FITTA! Jag lovar, du kommer önska att du inte levde om du gör någonting, jävla idiot! GASH, jag vill bara skrika ut elaka ord mot dig för att du ska fatta att du inte kan bete dig som du gör, fyfan vad jag hatar dig just nu! Du är så jävla FALSK! JAG HATAR DIG! Dö förihelvete! Hoppas du kommer till helvetet och brinner upp din falska fitta.

Kommentarer
Postat av: Mami

Vi ska äta våfflor... ;). Gammelfarmors recept U know... like you love them ;).



Komma o prata med mig nu i köket sötnos???



Puss

2010-05-23 @ 17:35:14
Postat av: Anonym

om du ska hålla på och blogga om sånt... skriva fitta och sånt så kan du ju berätta vad allt gäller,, så att någon ens orkar bry sig om det eller ?? ;o

2010-05-23 @ 18:31:11
Postat av: Johanna Kaulitz! <3

Lilla gumman. Alltså.. Jag förstår om du inte tycker om att jag och 'N' är vänner. Men jag ÄLSKAR henne för personen hon är. Och hon är den ENDA som förstår mig när det gäller Tom. Hon finns alltid vid min sida när jag behöver henne. Och jag kommer ALLTID finnas för henne om hon behöver mig. Jag kommer ALDRIG såra henne på något sätt för hon är den enda som vet exakt ALLTING. Jag tänker inte lämna henne för än hon ber mig om det. Jag förstår om du kanske är orolig över henne. Och det accepterar jag. Men jag tycker inte att du har rätt att kalla mig fitta. Men aja.. Jag ville bara säga att du inte har någonting att oroa dig för. Jag skulle ALDRIG såra henne. :)

2010-05-23 @ 23:17:23
URL: http://phaantomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0