Hejsan världen!

Hejsan!
Jag vaknade med väldigt sömniga ögon! Inte nice, men jag drog mig upp och gick till skolan, började dela ut inbjudningskorten till balen! Skit kul var det men lite smått pinsamt kanske! :thumbdown: menmen, det funkade skitbra till slut! :thumbup:
Sen efter skolan så åkte jag, Anna och Miccan :love: till gården och sen drog jag hem och hämtade badkläder sen blev det dags för årets första dopp! Gud vad skönt det var!! Jag har haft så grymt kul!
Min älskling har varit på AIK-match hela kvällen -.- men jag fick träffa honom en liten stund innan iallafall :) :love: jag älskar dig Jimmy, du är mitt ALLT. Du är mitt lyckopiller min prins :)
Men nu är iallafall min älskling påväg hem så jag kommer antagligen ( eller jag SKA ) träffa honom imorgon , längar ihjäl mig!! :( hihi vi är så söta tillsammans ;) här få ni se själva!!
Kolla vad vi är gulliga :') åh vad jag älskar honom! MUMMA :D :love:
men nu ska jag lägga mig och kolla på någon film! Vi hörs imorgon innan skolan hoppas jag, är det någon som vet om det ska bli bra väder imorgon? :o
PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Din älskling Jimmyboi <3 :D

Älskling. DU ÄR MITT ALLT OCH JAG KAN INTE LEVA UTAN DIG ! Det vore som att leva utan kropp. Och det går inte. Jag älskar dig otroligt :) AIK matchen var så lyckad ! :D <3<3<3<3<3

2010-05-18 @ 18:09:00
Postat av: Mami

Ni två är sötasti hela världen tillsammans <3 <3 <3

2010-05-23 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0