Godnatt inlägg !

Idag har varit en sjuk dag... Började med skolan, lika tråkigt som vanligt.. Men ganska skön dag ändå. Sen drog jag till gården med Frida, sen gick vi till Calufsen och klippte mig med Mami! Sen blev det till att gå till gården IGEN, tills klockan blev runt 18:20 då Mami hämtade mig vid parkeringen för att åka på ett öppet hus om andar osv. Det var roligt med jag har varit så himla trött efter det, all min energi ( nästan ;) ) gick bort och klumpen i magen jag fick när dem snackade om tåg... Den har jag fortfarande kvar. Efter allt detta så gick jag tillbaka till gården, skoj bråkade med Christian, Adde och Fish vilket vi alltid gör ! HA! När vi hade " bråkat " klart så gick jag och Frida till Söra och träffade Ante och Amir eftersom dem hade basket träning. Riktigt kul o kolla på faktiskt, haha! Sen haha väldigt mycket sen här, men iaf... När träningen var slut och dem hade duschat så började jag lunka hemåt i spöregnet ( enligt mig ! ) ovh självklart så lämnade jag min väska i bilen med mamma så hon tog ju upp den ... Och ja... Även där i låg mina nycklar, visst är det perfekt? Så utelåst blev jag också, PLUS att jag glömde min 3 mobil på gården uppe på scenen tror jag och har inga pengar på min comviq mobil så kunde inte få tag i någon hemma heller, och porten var ju självklart låst...! Fyfan vilken hemsk dag det har varit! Men nu ska jag gå och göra mig iårdning för sängen för nu är jag riktigt trött. Puss och godnatt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0