En av mina underbara helger (y)

Vad gör man en söndag kväll när klockan är 22:24 ? Jo! Man kollar på film! Vilken film? Det har jag inte bestämt ännu... Vad tycker ni?

Nej men idag har jag inte gjort så mycket..
I fredags var jag och Miccan hemma hos henne och kollade film osvosv, sen så typ.. Ah gick vi o la oss typ haha! I lördags så var vi först hemma hos Vickan och sen märkte jag att jag hade fått vattenskada på min mobil eftersom det spöregnade i lördags... SKITKUL!!! not. Så jag har fått låna en mobil av Jimmy :love:  tack! Sen när jag märkte det så drog jag och Jimmy hem till mig och fixade med min mobil.. Men den funkar inte (y). Sen gick vi mot Pia's för att träffa Christian, Patrik och Fish som var DYNGRAKA! Jävla cpmongosar alltså.. Fan vad irriterad jag blev på Christian.. För han skulle ju såklart däcka! Så han la sig en " blommrabbat " och däckade så jag och Jimmy drog ju upp honom och försöke få honom o stå.. Sen örfilade jag honom för att han skulle vakna för att Frida stod o skrek om att han var medvetslös... Så ah, jag örfilade honom kanske 5 gånger :) haha! Men sen så vaknade han o ba ; haaallåååå! ( med göteborgs dialekt också.. ! ) Sen så försvann dem och jag följde med Jimmy till bussen! Efter det ringde jag till Miccan och frågade vart hon var, hon var ju hos några killar jag ALDRIG sett eller träffat förut, dem satt ju o drack såklart.. Så jag gick upp, hälsade och sen drog hem (y)! Gick och la mig och gick upp ur sängen vid kanske... 1 idag? Sen drog jag ut och träffade massa folk som jag har varit med hela dagen idag (y)!

Plus att jag börjar bli ännu sjukare nu, inte i huvudet ;) haha ... men allmänt! Fasen! Har sjukt ont i halsen, hostar hela tiden , och idag vaknade jag av att jag inte hade någon röst?! Vad är detta?! Nu ska jag typ lägga mig och kolla på någon film och somna till den.. Kommer väl inte få sova på ett bra tag eftersom ALLA verkligen ALLA smsar mig, men hah PUSS PÅ ER! :*

Godnatt, kanske hör av mig innan skolan. Puss ! Slänger in en ful bild på mig !
Haha omg vad jag ser ut -.- KYSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0