Anonyma personer.

Till dig som skrev anonymt, självklart kan jag skriva om det. Men jag vill helst inte, för jag vet att personen läser min blogg och om hon vet vem hon är så tar hon åt sig vilket hon borde göra, för om hon gör någonting mot den personen som jag bryr mig om så får hon med mig o göra. Jag tänker snart inte sitta här och låtsas som ingenting, för till slut så kommer någonting hända och då blir jag riktigt förbannad. Henne jag skrev till har gjort mig illa, förstört mig och så. Visst vi hade kul, det har säkert dem här 2 det handlar om också, just nu. Men när " personen " märker hur illa " hon " behandlar folk/sina vänner så vill jag vara där för " personen " , jag vill inte att " personen " ska bli sårad. Nu blev det väldigt mycket " hon " och " personen " så jag förstår om du inte fattar vad jag menar ^^ men det är svårt, om du tar kontakt med mig personligt så kan jag berätta.
Jag har ingen aning om vem du är, så varför inte skriva namnet? Eller något liknande så jag kanske har en aning om vem du är? Men som sagt, vill du ha en förklaring till min text och varför jag skrev som jag skrev så ta kontakt med mig varsomhelt.
Fb; Mikaela Kaulitz Sahlin.
Msn; [email protected]
Jag älskar dig hjärtat <3 Du är mitt allt och du gör mig
glad. Du gör mig till mig själv, ditt leende är mitt ljus i
dagen! Din röst gör mig hel, det finns så mycket som jag
vill säga till dig men har ingen aning om HUR jag ska göra
det.. Men i sommar älskling, när du kommer till Stockholm.
Då ska jag visa dig ALLT, jag ska berätta ALLT.
Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0