Ali Baba.

Yes, jag har blivit den nya alladin, vad tycker ni om det ? ;) ha! Ni ska få se en bild, och ni är jävligt dåliga på att kommentera vafan! :(
Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit med Frida och Jimmy , suttit vid " emo hörnan " typ hela dagen ! Ha.. Nu är jag bara sjukt trött vill bara gå och lägga mig och sova, men vill se nya beck men om jag gör det kommer jag fan somna till den och det är inte bra... :(
Nej, jag ska ta en alvedon o gå o lägga mig för jag är så sjukt trött.. Mår dåligt också, illamående och varm osv.. Ah ni fattar, eller?
Puss o godnatt på er, hör av mig imorgon! Natti ! :*

Kommentarer
Postat av: Your worst nightmare. (Aka Jonas)

Här har du en kommentar lilla vän :D

2010-05-23 @ 12:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0