A - B ?

Förlåt och yttligare förlåt för att jag inte bloggade imorse, men jag glömde totalt bort det, sen har jag verkligen inte haft tid på hela dagen, eller ah.. Jag har ju haft tid dvs... Ha! Men iaf, nu bloggar jag så ni kan ta det lugnt ;)!

Plus att jag ska ut nu med min älskade syster som precis har kommit hem , efter 1 lååååång vecka !! Hon håller på och gör mig galen!! För hon säger att hon ska fråga en sak ... Som inte är viktig men ändå är ? Haha! Sen att hon ska säga en sak till mig så säger hon bara A delen liksom.. Säger man A får man fan säga B men nej, den ska vi ta när vi är ute xD

Haha , plus att jag måste bara berätta en sak... Eller nej förresten.. Fan, haha jag sa precis att man måste säga B om man har sagt A , men vafan.. Nu gör jag en fuling haha för jag tänker verkligen inte berätta :o måste snacka med mami först ;) så mami........ Talk to meeee!!! :D :love:

Nej nu ska jag och min älskling gå ut ! Så vi hörs och ses , PUSS

:love: J :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0