2-4 timmars vadå...?

Ja, som rubriken lyder så har jag 2-4 timmars balmöte idag, då vi ska hinna med :

  • Bordsplacering.
  • Inbjudningskort.
  • Aktiviteter.
  • DJ
  • Toastmaster(s) ?
  • Fotografer! Vi har 1 men behöver fler! Kan ni fota snyggt, HÖR AV ER!


Det om inte mycket mer ska vi fixa på typ 2 timmar. Från klockan 11:00 - 12:00 då har vi lunch till 13:00 sen direkt efter lunchen början det roliga igen! Från 13:00 - 14:00 ! PERFEKT!

Sen efter balmötet så bär det av mot sista lektionen, sen slutar vi klockan 15:00 och då ska jag röra mig mot gården och vänta på min älskling! :) sen vet jag inte riktigt vad som händer om jag ska vara ärlig! :o men någonting kul hittar man säkert på! Eller vad tror ni ?

Jag vill bara tacka min söta mamma som skjutsade mig till skolan idag , annars hade jag inte hunnit, haha vaknade kl 07:38 haha! Inte kul.. Men jag vaknade med ett leende på läpparna, det var ett tag sen jag gjorde det kan jag säga!

Men puss på er , nu ska jag fortsätta med min och Marcelo's engelska uppgift! Puss o Strul :o


Kommentarer
Postat av: Mami

ÄLSKAR DIG!!!!!!

2010-05-12 @ 09:49:30
Postat av: Yooo nas

Yay ny blogg. Äntligen lite tidsfördriv :D:D<3

2010-05-13 @ 16:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0