Sjuk (?)

Hur känns det att ha ständigt huvudvärk hela dagen? Jo det kan jag säga att det känns förjävligt. Ursäka ordvalet men seriöst, har feber och har ont i huvudet och nästan sover hela tiden.. Vad mer kan jag säga? Jag är sjuk helt enkelt. Kul att det är sommarlov och man är sjuk! Näädu, inte kul alls må jag säga. Men imorgon skiter jag i om jag är sjuk eller inte, jag ska vara ute iaf! Jag ska vara med alla :( så jäkla dötrist o vara hemma helt ensam en hel dag. Inte det minsta kul...

Vad har ni andra gjort för skoj idag då som jag har missat..? FAN jag vill verkligen inte vara sjuk, jag orkar inte :'( men det kanske är priset jag får för att ha varit ute ganska sent på kvällarna och varit tunt klädd... Eller vad tror ni? Nej nu ska jag kolla på min tredje film för dagen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

hurru din sjuklig, jag wanna träffa dig liksom! i sommar, wanna bada whit me? :$ hihihi<3

2010-06-23 @ 18:58:39
URL: http://mydrugs.devote.se/
Postat av: Glädjespridaren

Jag kan förstå dig till 110% hur du känner .....:( själv sitter man ju liksom hemma med en opererad arm och kan inte göra så jävla mycket....jo jag kan ju vara social vid datorn men efter några timmar framför den blir man ju togig också.....Men jag hoppas du blir frisk och orkar komma hem till mig idag (torsdag) hjärtat för jag vill träffa dig piuss puss <3<3<3

2010-06-24 @ 07:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0