SäNg LiGgArN' ........ :(

Älskling älskling älskling... Nu tar vi det lugna puckar.. Jag ska bara till domarudden ? :) jag åker imorgon typ vi 5 så kommer jag hem på torsdag någon gång beroende på hur länge vi stannar, för vi ska bada osv också ! ;) men jag har ju med mig min mobil och ska ladda den riktigt mycket imorgon plus inatt så det håller ! Måste ju kunna smsa och snacka i telen hela kvällen! :o kommer inte klara mig ute i skogen utan min mobil... Jag är fast vid min mobil bara så att alla vet, men vilket ungdom är inte det egentligen? Nej precis.

Är det bara jag som mår ruskigt dåligt just nu ? Alltså jag känner mig illamående och har ont i huvudet och är allmänt seg... Men måste gå till skolan imorgon och göra klart massa saker så jag kan åka till tungelsta på fredag och sova hos min andra älskling moz :love: ! Shit vad länge sedan jag var där alltså.. Typ evigheter sedan.. Saknar exakt ALLA i tungelsta :( lillgården i mitt :love: right moz? :D Haha älskar dig sötnos !
Nej nu ska jag gå ut och ta en cigg med min papi för jag börjar verkligen bli extremt jävla röksugen, så det är bara på med hundögonen och fråga om vi kan dela eller någonting :D bara för att jag är så söt ;) tycker ni inte?
JONAS FÖR I HELVETE, jag tänker ringa dig imorgon så får du fan berätta det du skulle snacka om?! :o får panik vafan... loveu bror <3
Juste jag kollade igenom alla mina bilder på datorn igår, och jag hittade en bild igår eller i förregår (?) som jag aldrig sett förut och som ingen annan har sett heller :o tyckte den var rätt så gullig faktiskt :D ! Vad tycker ni?
Är jag inte lite söt iallafall? :$ hih joda ! Tummen upp på mitt utseende ibland alltså ;)
Puss på alla söta ! :)

Kommentarer
Postat av: Jimmy baby <3

Okej bra haha :D Jag visste inget om det, men det låter ju jätte skoj :) Och plugga på så att du kan sova hos din Moz ;) Du är JÄTTE söt gumman ;) älskar dig <3

2010-06-01 @ 23:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0