Miiijauuu

Just nu är ju jag i datasalen vaaaaa! I skolan alltså, jag hade en lektion som man skulle vara i datasalen ;) visst är det bra? Så nu behöver ni inte sakna mig längre :)

Idag slutar vi runt 2 och så åker jag hem och packar osv, nej mamma jag kommer inte glömma det du har köpt till mig! ;) sen kommer SAMUEL BYLANDER ( mamma och samuel's faster ;) ) och hans mamma och hämtar upp mig och Oliver så åker vi till domarudden! ;) fyfan vad nice, hoppas jag fick tillräckligt med sömn inatt så jag kan vara vaken hela denna natten! ;) och bara ha det grymt kul. Vad ska ni själva göra idag då? :)

Och jag vill inte bara ha 2 kommentar utan jag vill ha många -.-

Puss hörs sen :) :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0