Låååångt inlägg för en gångs skull! :) :love:

Haha men Kenny på Tvärvägen 3 , nu var det ju inte dig jag menade riktigt ;) utan det var ju min bästavän som OCKSÅ heter Kenny! Haha störtskön.
Jag funderar på att hoppa i säng nu, är ganska så trött. Men först.. En cigg, ett glas vatten och en glass till tungan. Sen tvätta bort sminket, borsta tänderna sist men kanske minst... Rengöra min piercing. NICE! Idag har jag inte gjort så mycket, sov till typ... 2 idag, haha! Sen åkte jag, Frida, Gustavo och Glenn ( mike & Victor haha han heter alla tre namn ;) ) in mot stan för att jag skulle kolla på två skruvkulor till min piercing i tungan som jag äntligen har fått! Så det blev två kulor, en rasta och en playboy! Nice, så imorgon bär det av mot HavenlyInk med Frida för att kanske kolla om jag kan byta stav den veckan som nu precis har börjat. Så kan jag även byta kulor!! :D Fast jag kanske inte behöva byta stav? Jo det måste jag nog. Har ju 19 mm nu , ska få 16. Men svullnaden ( om jag har kvar någon ) i tungan måste nog gå ner lite till, eller vad tror ni ? Mja. Precis..
Nej nu måste jag på toa osv. Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jonas aka your worst nightmare

BuuUuuuuu !!!!! D:

2010-06-22 @ 19:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0