BeRgA gÅrDeN'

Sitter just nu på gården, väntar på att få skjuts hem så jag kan äta med papi! :) vet inte riktigt vad det blir för mat, men hoppas den är gooood :D sen blir det ut och röjja igen!

Sen moz, jag kommer jätte gärna till dig på fredag... Saknar dig som FAN älskling, fett länge sen jag var i Tungelsta! :( älskar dig och vi ses nog på fredag! :)

Mami är på grönalund utan mig, kommer inte få träffa henne förns på torsdag för imorgon ( onsdag om ingen fattade det ;) ) drar jag på klassresa! Taggasatan!!! Det ska bli fett kul, för jag ska sova i ett tält med bara killar plus att vi inte komemr sova ett skit :)! Så vi får väl se hur det blir, men kommer nog inte blogga mer resten av dagarna om jag inte bloggar när jag kommer hem efter maten eller liknande och imorgon på morgonen! För sen vet jag inte om jag kommer sitta i skolans datasal så mja.. Det blir nog lite svårt o blogga om man är ute i skogen och inte har en datorn med sig! För där vi ska vara finns inget internet och inget eluttag! ;) haha så puss på er så hörs vi när vi hörs! Hihihi :love:

Kommentarer
Postat av: Jimmy baby <3

Det visste inte ens jag :o att du skulle på klassresa.. ;D Är det i en dag ? Så jag kommer inte få tråffa dig förns på torsdag ? :'( :'( <33

2010-06-01 @ 21:18:06
Postat av: jimmmyboi@soclog

Haha , du är alltid bäst :) <3

2010-06-01 @ 22:41:32
URL: http://jimmmyboi.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0