11:34

Hej snyggingar!!!
Nu är jag hemma från moa, har fixat mina naglar till balen också, dem är sjukt snygga. Lägger in en bild senare, kan ju säga att det är väldigt svårt o skriva, är fortfarande ovan ;) så det tar ett tag! Vi får väl se när jag har skrivit klart hur mycket klockan är då. Klockan är liksom 11:22 nu ;)
Igår var en helt sjuk kväll! Först efter skolan åkte jag till mammas jobb för att vi skulle åka och fixa våra naglar, jag fixade ju mina till balen som är på onsdag !! Längtar!! Sen efter det åkte jag till Sorunda för att träffa Moa och Paulina, så det var kul, träffade massa andra roliga människor också. T.ex. min gamla polare Emma :) det var kul, bytte nr osv osv.. Sen så åkte jag, Moa och Paow ( haha ! ) hem till moa för att träffa mssa gamla kompisar, fick till och med nya kompisar haha ! Sjukt nice :)
Sen så träffade vi en jätte konstig tant, eller ah... Konstig och konstig, hon var skit full, så jag filmade henne osv, haha fy fan vad kul det var!!!! Har nog inte garvad så mycket på länge, men sen drog vi hem till Moa och satte på datorn och TV så tog vi det galet lugnt :). Sen så gick vi upp sjukt tidigt så jag kom hem till 10:30 :) tråkigt att träffa henne en sådan kort varsel, men jaja, vi har ju hela sommarlovet på oss ;) eller hur moz?
Nej, nu ska jag dricka klart mitt kaffe om det inte har svalnat. Puss på er, ni får ha det galet bra så hörs vi under dagen! PUSS
Snygg va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0