Najtinajti.

Godkväll ( godnatt och godmorgon för vissa ) bloggen :)
Idag har jag inte gjort ett skit, har bara legat i sängen och tagit det lugnt.. Fanns inte så mycket annat o göra, eftersom alla är vakna på nätterna och sover på dagarna så finns det ju inte så många o umgås med.. Så jag tog en chilldag helt enkelt! :)


Sen vid typ halv 12 på kvällen så gick jag och min syster till Station för att köpa lite godsaker! Sen träffade vi massvis med folk och nu ska vi lägga oss och kolla på Drag Me To Hell. Nattis har faktiskt aldrig sett den ;) det ska bli kul och se hennes reaktion när dem " läskiga " sakerna i filmen kommer fram! Jag berättar imorgon hur hon reagerade. Puss min hjärtan.



" Jag har bara ögon för dig ... "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0