Hjälp mig... ?

Jag förstår verkligen inte vad jag gör för fel. Vad har hänt med dig? Eller är det mig det är fel på? Jag har så många frågor som jag vill ha svar på .. Men inte en enda kan du svara på, hur kommer det sig?
Har dock hört att du är svår och prata med, men så här svår kan ingen vara. Var de det som hände för några dagar sen? Gjorde jag fel då? Det kan jag inte ha gjort eftersom det var du som började och gjorde nästan exakt samma sak.. Sen går du bara? Jag förstår inte.. Snälla förklara för mig vad som är felet ? För jag fattar verkligen inte..
Jag kommer få panik snart, jag vill veta allt. Veta allt om dig, varför du beter dig som du gör, varför du säger som du gör, varför du inte verkar bry dig alls?
" Det verkar som om jag inte visar någonting, enligt dig " , men så är det inte. Du visar det jag vill att du ska visa.. Ibland. Sen kommer dina kurvor, där du visar mindre än vad du brukade göra i början. Men jag förstår inte. Fan... Vad gör jag för fel...?

Kommentarer
Postat av: Mami

<3 <3 <3

2010-08-17 @ 18:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0