GRATTIS till mig..... För att jag bloggar ;)

Ja, jag vet att jag inte har bloggat på typ... Hela sommarlovet (?) men jag har haft så mycket o göra... Jag har skaffat pojkvän minsann, om ni inte har läst det på facebook. Men, det är en rolig historia faktiskt, men det kan jag skriva senare ikväll. Men under sommarlovet har jag faktiskt inte gjort så mycket, har varit i Dalarna i 1 vecka och inte gjort ett skit typ. Lite småtråkigt var det faktiskt. Men iallafall, jag har i stort sätt bara varit hemma eller i Norrtälje med massa nya personer som jag har lärt känna nu under det förbaskat bra sommarlovet, jag tror fan det här är det bästa sommarlovet någonsin, förutom när jag var med Linnea hela sommarn förra året. Men det är ju over and out. Menmen... Sånt händer, tur att man kan prata med varandra iallafall.
Just nu är jag med Kenny, min bästavän om ni inte minns ? Vi har då varit i stan en snabbis idag och skulle kolla på piercingar till hans ögonbryn, och jag kollade lite till min tungpiercing, men hittade ingenting som jag ville ha... Tråkigt men sant. Nu känner jag att jag bara bloggar om onödiga saker. Men haha, det får ni leva med. För nu känner jag att jag nog ska börja blogga igen! Eller vad säger ni?
Men ni får ha det så bra tills vi hörs igen!
Over And Out
Kyss Mikkan ! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0